اصولا دستگاه های پرینتر سه بعدی دست دوم فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش هستند
نوشته شده توسط : حجت عسکری

درحال حاضر فکر کنید شما یک دستگاه پرینتر سه بعدی اسکنر سه بعدی کارکرده را تهیه و تنظیم کردید که از دید ظاهری بسیار حالت عالی و ظاهری سلامت و منزه داراست البته پس از مدتی متوجه می‌شوید که تنی چند از قطعات آن نیاز به بده بستان داراست و از قدمت آن قبلی میباشد در حالتی‌که مارک خریداری گردیده فاقد نمایندگی فروش یا این که فروشگاهی برای خرید اقلام آن باشد شما مبتلا اختلال میشوید.

برای مثال پرینترهای سه بعدی فرنگی مانند برندهای آمریکایی ، پرینترهای سه‌بعدی با کیفیتی می باشند اما به جهت معدود بودن قطعات یدکی ، این دستگاه ها نمی تواند تعیین قابل قبولی برای خرید باشد چون دسترسی به قطعات آن ها بسیار طاقت فرسا و تعمیرات آن نیز بسیار لبریز هزینه میباشد.

برای مثال پرینتر سه بعدی مارک Makerbot یا این که پرینتر ۳ بعدی Ultimaker از برگزیدگان برندهای سازنده چاپگرهای سه بعدی می باشند. ولی به جهت عدم تامین قطعات آنان نمی تواند گزینش قابل قبولی برای ما باشد.

 

در صورتی‌که قصد دارید با دستگاه پرینتر سه بعدی خویش در طول زیاد و به طور مداوم شغل فرمائید سرویس ها بعداز فروش و موقعیت تعمیرات دستگاه را مد لحاظ قرار دهید.

به تصور بخش اعظمی از اشخاص ، برندهای برتر پرینتر سه بعدی فرنگی گزینش های بهتری در مقایسه با پرینترهای سه بعدی ساخت و ساز باطن میباشد هر چندین نمی‌قدرت این نظریه را رد کرد البته به جهت کیمیا بودن و گران بودن قطعات دستگاههای فرنگی در شکل فساد دستگاه ، تعمیرات آن بسیار ایراد میباشد.

در سالهای اخیر تکنولوژی پرینت سه بعدی در سرزمین ما بسیار پیشرفت نموده است و اشخاص و برندهای مختلفی مبادرت به ساخت‌و‌ساز پرینترهای سه بعدی کردند.

شرکت های و مراکزی که در حوزه ساخت‌و‌ساز چاپگرهای سه بعدی کار می نمایند ، با سرمشق قرار دادن برندهای روز عالم مبادرت به ایجاد پرینتر سه بعدی کرده اند.

پیش از این در نوشته‌ی‌علمی ای به معرفی برگزیدگان برندهای ساخت پرینتر سه بعدی پرداخته بودیم. سفارش میکنیم این نوشته ی علمی را مطالعه فرمایید.

شناخت با برگزیدگان برندهای ساخت‌و‌ساز پرینتر سه بعدی

 

در شرایطی‌که قرار بود پنج یا این که دهه پیش راهنمای خرید پرینتر سه بعدی ارائه نماییم راهی جز معرفی برندهای دارای اعتبار فرنگی نداشتیم البته امروزه مرکز ها و شرکت ها متعددی به ساخت و ساز پرینتر سه بعدی FDM کیفیت خوب روز عالم روی آورده اند که با قیمتی بسیار تحت خیس قابل دسترسی میباشند.





:: برچسب‌ها: اسکنر سه بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: